7 Mayıs 2021 Cuma

Android nedir,Ne işe yarar?

 Android nedir,Ne işe yarar

Evet gelelim çağımızın en çok kullanılan ve tercih edilen işletim sitemi olan Android'e.Android linux işletim sisteminin çekirdeğinden yapılmıştır apk dosyalarını destekler.Android çok kullanışlıdır ve neredeyse tüm telefonlarda kullanılan bir işletim sistemidir.Android Google tarafından geliştirilmiştir ve Java diliyle yazılmıştır.2007 yılının son aylarında kurulup,2008 yılında piyasaya girmiştir.Android işletim sistemli telefonlar Google play marketi kullanıyor ve çok rahat bir şekilde içerisinde virüs barındırmadan indirmelerimizi yapıyor bir çok platforma'da öncülük ediyor.Android sistemli telefonlarda 5 tane ayrı ana ekranı bulunmaktadır ve widgetlerini'zi ekleyebilirsiniz örnek verecek olursak Facebook'a girmeden Facebook'un widgetini ekliyerek daha rahat ve hızlı bir şekilde girebilirsiniz yada Google arama motorunun widgetini ekleyerek çok daha rahat bir şekilde arama yapabilirsiniz.Cihazınızın ayarlar bölümünden telefona emir verirmiş gibi depolama'yı temizleme,gereksiz dosyaları silme,güvenlik duvarları oluşturma v.s bir çok işlemi içerisinde barındırıyor.



Daha fazlası için Buradan Yardım alabilirsiniz. 




Disqus Comments